Traian Basescu: Voronin nu poate spera la sprijinul meu pentru a forma o majoritate parlamentara

"Am inteles ca eu am expulzat ambasadorul Moldovei de la Bucuresti si nu Voronin pe al nostru de la Chisinau, am inteles ca noi am modificat regimul de vize si nu Voronin. Ma rog, e propaganda bolsevica si probabil presedintele Voronin si-a adus aminte ca la un moment dat i-am dat o mana de ajutor sa formeze majoritatea de dupa alegerile trecute. Probabil mesajul acesta s-ar vrea un mesaj prin care sa arate ca ar vrea sa coopereze. De data aceasta presedintele Voronin nu poate spera la sprijinul meu pentru a face majoritatea de care are nevoie ca sa desemneze presedintele", a declarat seful statului roman, la Radio Romania Actualitati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
©2009 Jos comunismul! | by TNB